Beantwoord

Configureer Mobiele opties

  • 5 May 2017
  • 7 reacties
  • 114 Bekeken

Doordat ik sommige maanden per jaar in Asia of Amerika zit voor het werk zou ik bepaalde travel packs willen toevoegen aan mijn mobiel abonnement. Dit is gelukt via de klantendienst maar op heden kan ik niet via de app of online via myproximus deze activeren of de-activeren. Iemand enige ervaring mee. Het enige wat ik krijg is dat de aanvraag pending is of online een technische storing.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 5 May 2017, 14:37

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag diebackx,

Indien er een bepaalde optie is dat je wenst toe te voegen of te verwijderen, mag je dit via deze weg ook doorgeven.

Groetjes,

Antonella
Dag Antonella,

Bedankt voor je reactie, op dit moment moet er niets gewijzigd worden. Maar op termijn zou het wel leuk zijn als ik dit zelf kon beheren via de applicatie op mijn telefoon of via de myproximus website.
Enig idee of jij mij hierbij kan helpen.

Groeten,
Dieter
Reputatie 7
Badge +3
Dag diebackx,

Een optie toevoegen of verwijderen zou inderdaad ook mogelijk moeten zijn via MyProximus (app of website). Indien je een bepaalde foutmelding krijgt, mag je die via deze weg doorsturen. Zo kunnen wij dit verder laten nakijken.

Groetjes,

Antonella
Beste Antonella,

Online op my proximus als ik in mijn producten zit en ik klik op "bekijk en configureer opties" krijg ik de volgende melding.



In de myproximus applicatie krijg ik de volgende melding "your change request has been submitted and will be treated as soon as possible" maar er wordt nooit iets bevestigd.

Hopelijk helpt dit jullie om verder te kunnen.

Alvast bedankt,
Dieter
Reputatie 7
Badge +3
Dag diebackx,

Kan je me via een privébericht je login en wachtwoord doorsturen? Dan laat ik dit nakijken door de expert.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Antonella,

Heb ik zonet gedaan, er stond nog een voorgaande vraag in waarin mijn login en andere gegevens kan worden gevonden.

Nogmaals dank!
Dieter
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt diebackx,

Ik heb hiervoor dossier 29282953 opgemaakt voor de experten van MyProximus. Zij zullen dit nakijken en jou op de hoogte houden.

Groetjes,

Antonella

Reageer