Skip to main content
Heb recent een laptop gekocht en onze 3 mailadressen hierop toegevoegd. Telkens ik nu een mail krijg komt hij toe in de de 3 verschillende mailadressen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de mail enkel geleverd wordt in het postvak in van de desbetreffende persoon?

Werk voorlopig ook nog via dezelfde internetverbinding op een vaste pc. Kan ik mijn oude mails (die nu op vaste pc staan) ook te lezen krijgen op mijn laptop?

Dit komt omdat je gebruik maakt van 'aliassen'.

Als je wil dat deze in aparte mailboxen terechtkomt, dan dien je gebruik te maken van een bijkomende mailbox.

Aliassen zijn eigenlijk gewoon verschillende mailadressen waarop een mailbox bereikbaar is, met dezelfde login/paswoord.

bv: a.b@skynet.be; ab@skynet.be; a-b@skynet.be

Je kan dit terugvinden in je e-services. Hier kan je je mailbox selecteren en aliassen toekennen.

en bij het favorite & intense abo zijn er 4 mailboxen inclusief, bij start en comfort heb je er standaard maar eentje ter uwer beschikking

mvg

Beste Dirk,

Ik kan hier verder niets aan toevoegen, men heeft je de correcte info gegeven ;)

Mvg,

Eva

Op mijn vaste pc (in outlook) heb ik dat probleem niet. Hoe kan ik dit in windows live mail dan oplossen?

Reageer