Mijn modem 3P red is niet compatibel voor Belgacom Fon. Kan hij aangepast worden? Moet ik een nieuwe kopen?
Bladzijde 1 / 1
Misschien kun je eens informeren in een BGC winkel of de klantendienst en kan je gratis een BBOX2 krijgen.
Bij de installatie van je BGC tv heb je dan die modem 3P van Belgacom gekregen of gekocht ? Indien dat zo is, misschien kan je die dan ruilen. Het is het proberen toch waard indien je huidige niet compatibel is.
Bij de installatie van je BGC tv heb je dan die modem 3P van Belgacom gekregen of gekocht ? Indien dat zo is, misschien kan je die dan ruilen. Het is het proberen toch waard indien je huidige niet compatibel is.
Bedankt en ik zal eens informeren.
Je zit dus waarschijnlijk op adsl. Misschien kan je overstappen naar vdsl2. Dan zal je internet stukken sneller gaan en je moet er niets voor betalen. Hier vind je een link waar je kan testen of VDSL2 beschikbaar is bij jou. Hier vind je een hoe je fon kan activeren en hoe je een account kunt maken.
VDSL2 blijkt beschikbaar te zijn. Bedankt.
waarschijnlijk op adsl? je mag er zeker van zijn
adsl lijnen zullen niet als fon hotspot ingezet worden, maar je kan natuurlijk wél een account maken en van andere hotspots gebruik maken
soit, vdsl2 migratie aanvragen is hier dus de boodschap... nog zeker gratis tot 31/3/12
mvg
adsl lijnen zullen niet als fon hotspot ingezet worden, maar je kan natuurlijk wél een account maken en van andere hotspots gebruik maken
soit, vdsl2 migratie aanvragen is hier dus de boodschap... nog zeker gratis tot 31/3/12
mvg
bedanklt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.