Geachte, wij hebben
Reeds jaren het comfort pack bij jullie, betalen alles maandelijks. Nu was onze decoder stuk, we brengen hem naar de Belgacom winkel maar daar hadden ze geen reserve meer liggen, dus zeggen ze dat we naar de klantendienst moeten
Bellen voor een
Andere om deze te vervangen, blijkbaar was hij zo oud (een van de eerste decoders nog van Belgacom) dat hij het begeven had! We zouden gratis een andere krijgen, de decoder zit in dit pack verrekend!!! Ze leveren de nieuwe decoder de dag erna en nu krijgen we een factuur van 149 euro voor dat ding! We betalen de huur al, ik ga dat echt niet kopen! Een mail gestuurd maar na 14 dagen nog steeds niets terug gehad, ik ga deze rekening echt niet betalen! Das dubbel geld dat ze willen! Kan dit zomaar? Grtjs
Bladzijde 1 / 1
Ze denken waarschijnlijk dat je het toestel koopt, ben je zeker dat die oude geen aangekochte was ?
Rekenen ze op de factuur 8 € aan voor de decoder ?
Verstuur anders een Prive bericht naar Proximus team
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Rekenen ze op de factuur 8 € aan voor de decoder ?
Verstuur anders een Prive bericht naar Proximus team
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Nee, huur het! Word altijd 8 euro aangerekend!
stuur in ieder geval ook best een privébericht aan Het Proximus Team, voor verder onderzoek en afhandeling,
via :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
via :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.