Hallo
Heb eerder een Garmin A50 gekocht die en GSM en GPS functie heeft. Heb eveneens een Proxifun abonnenement.Wat gebeurt er nu plots ?Ik krijg info op mijn gsm dat de tel rekening voor mijn gsm plots snel oploopt en de vraag dringend 6000 te bellen. Doe ik en blijkt dat in mijn abonnement geen internetdienst zit en dat de A50 via internet werkt voor GPS bepalingen ==> rekening na +/-4dagen reeds op +/- 320€?????? Ik volg het gegeven advies en overschakeling naar een Mob comfort abonnenment die dit wel voorziet en dekt tot zekere mate (verbruik)+ met de vermelding dat dit bedrag (320€) kan en zal gecrediteerd worden bij het uitstellen van de volgende faktuur (te ontvangen october)nog vermeerderd met de eventuele bijkomende communicaies (GPS) in september.Schijnt mij logisch en aanvaardbaar .Bij ontvangst van de faktuur(october) dien ik dus 6000 te kontakteren die dan op de uitgestelde faktuur de kredietnota maakt en ervoor zorgt dat dit elkaar opheft of verwerkt wordt vooraler de faktuur te innen . Ik ontvang de faktuur gisteren en bel onmiddelijk vandaag .Men bevestigt mij dat de kredietnota zal gemaakt worden maar slechts bij de volgende faktuur= november omdat ik werk met een domiciliatie ??? Op mijn faktuur staat te betalen voor 25/10 en we zijn vandaag 14/10.De betaling is ook nog niet uitgevoerd .Er is dus nog tijd of mogelijkheid . Hoe dit oplossen ?
Bladzijde 1 / 1
Beste hstx1300,
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, gsmnr) even doorsturen?
Ik stuur dit dan door naar proximus.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, gsmnr) even doorsturen?
Ik stuur dit dan door naar proximus.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.