Doen jullie het soms expres? Elke keer dat we onze 50 gratis foto's willen bestellen, is de code daarvoor onvindbaar. Zelfs als het me lukt die te vinden en ik schrijf nauwkeurig op waar ik die vond, werkt die methode 2 maanden later niet meer; dan is die code weer ergens anders verstopt.
Is dat jullie manier om ervoor te zorgen dat niet al te veel mensen gratis foto's bestellen? Als jullie zo graag bezuinigen, zend dan eens wat minder reclame via de tv uit en zorg voor mond op mond reclame van tevreden klanten!!!
Denk erom dat jullie een concurrent hebben waar ik ook klant zou kunnen worden...
Bladzijde 1 / 1
geachte
ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar het gekozen voordeel is steeds geldig voor een periode van 6 maanden, daarna kan u een nieuw pakket kiezen of hetzelfde pakket verlengen. misschien dat uw 6 maanden verlopen zijn, en u het terug moet activeren?
bij de concurrentie moet u trouwens niet zijn voor dergelijke voordelen
mvg
ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar het gekozen voordeel is steeds geldig voor een periode van 6 maanden, daarna kan u een nieuw pakket kiezen of hetzelfde pakket verlengen. misschien dat uw 6 maanden verlopen zijn, en u het terug moet activeren?
bij de concurrentie moet u trouwens niet zijn voor dergelijke voordelen
mvg
Ik bestel al jaren de foto's en vind die code steeds op dezelfde plaats. Je kan direct van op die plaats de code activeren en vervolgens je foto's op te laden. Dan riskeer je ook geen schrijffouten in de code. Werkt perfect.
Bij mij ook geen probleem. Ik vind die altijd terug op dezelfde plaats op de e-services. En we kunnen die inderdaad direct activeren zonder problemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.