Beantwoord

Code v5

  • 5 January 2017
  • 4 reacties
  • 619 Bekeken

Ik heb een bose solo5 soundbar gekocht en ik gebruik de afstandsbediening van de bose om de tv te bedienen nu wil ik de v5 decoder ook aan de bose koppelen is dit mogelijk en waar vindt ik de code.Bedankt
icon

Beste antwoord door Elma 5 January 2017, 19:56

Bekijk origineel

4 reacties

kan dit je soms verder helpen?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_sound/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/afstandsbediening/uw-homecinema-set-bedienen-met-de-proximustv-afstandsbediening.html
Reputatie 7
Badge +3
Tor, ik vrees dat dit niet lukt. Ik heb ook een Bose soundsysteem, maar die heeft niet genoeg toetsen om alle functies over te nemen, die je met de afstandsbediening van de decoder kunt gebruiken.
Ik zet gewoonlijk de Bose op en dan de TV en leg dan die afstandsbediener van de Bose opzij. Dan gebruik ik verder de afstandsbediener van de decoder om alles te manipuleren, behalve luider en stiller zetten, dat gebeurt nog via de Bose, maar die kan je laten liggen, want dat is radiogestuurd. Je zou eventueel ook je Bose kunnen opzetten met je decoder afstandsbediening, maar daar weet ik het fijne niet van, want wij hebben meerdere toestellen gekoppeld aan de Bose en dus moeten we af en toe eens een ander toestel selecteren als we bvb de DVD willen gebruiken. Dat kan je niet via de afstandsbediener van de decoder manipuleren.
Ik vrees dat je gelijk hebt het had gemakkelijk geweest maar met 2afstandsbedieningen werken is nu ook geen drama, bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een mooi rieten mandje gekocht waar ik al mijn afstandsbedieners in heb steken. Daar steekt ook nog wat informatie in een de tv-gids. Zo worden die afstandsbedieners nog een mooie decoratie. 🆒

Reageer