Op 1/2/2017 zijn we overgeschakeld naar Proximus met het pakket Tuttimus.
Hierin zitten 3m netflix gratis inbegrepen.
Tijdens de installatie werd ons hier geen informatie over gegeven.
Dezelfde dag nog gebeld en er werd me toen gegarandeerd dat ik binnen de 10dagen een code ging ontvangen.
Tot op heden geen code gezien!!
Wel meerdere mails met de vraag om een tevredenheidsenquete in te vullen!!
Wanneer mag ik mijn code ontvangen?
Bladzijde 1 / 1
Dag Natascha1608
Kan je via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team. (Klantnr, telefoonnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team. (Klantnr, telefoonnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.