B-foto code voor gratis downloads kan niet geactiveerd worden.
Meermaals geprobeerd, word doorverwezen naar link waarin een kit en/of voordeel moet gekozen worden, maar ook dat lukt niet.
Grt.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb gisteren nog mijn code voor b-photo geactiveerd en gebruikt bij Smartphoto. Bij Comfort zijn het 20 foto's, bij Favorite en Intense 50. Je kunt ook voor b-mix gaan.
Er staat verder nog:
Voordeelpakketen
Klik op de knop 'deze optie activeren' om uw gratis bestelling te doen.
Er staat verder nog:
Voordeelpakketen
Klik op de knop 'deze optie activeren' om uw gratis bestelling te doen.
Voordelen per pakket (duurtijd = 6 maanden) | b-photo | b-mix |
Internet Comfort | Elke 2 maanden 20 gratis foto's thuis geleverd | Elke 2 maanden kiest u afwisselend één keer voor 20 gratis fotoprints en 2 keer voor 1 gratis game (uit een voorgeselecteerd aanbod) in de volgorde van uw keuze. |
Internet Favorite of Intense | Elke 2 maanden 50 gratis foto's thuis geleverd | Elke 2 maanden kiest u afwisselend één keer voor 50 gratis fotoprints en 2 keer voor 2 gratis games (uit een voorgeselecteerd aanbod) in de volgorde van uw keuze. |
ik kan de optie "mijn opties " niet open doen
ik ga in e services , internet beheren dan klik ik mijn opties aan en vlieg eruit.
heb gebeld naar 0800 22 301 daar krijg ik een voice mail die mij naar wesie belgacom connect stuurt en het raakt niet opgelost
ik ga in e services , internet beheren dan klik ik mijn opties aan en vlieg eruit.
heb gebeld naar 0800 22 301 daar krijg ik een voice mail die mij naar wesie belgacom connect stuurt en het raakt niet opgelost
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.