Wil inloggen op mijn Cloud app, maar krijg volgende melding. "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor...." Dit probleem stelt zich nu al twee dagen. Oplossingen? Reden?
Bladzijde 1 / 1
Dag Katje,
kan je mij je login bezorgen? Dan kijk ik het even voor je na.
Groeten, Jimmy
kan je mij je login bezorgen? Dan kijk ik het even voor je na.
Groeten, Jimmy
Katje kan je ons via privé bericht je login bezorgen van myproximus/cloud. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Wij vragen niet voor je wachtwoord maar voor je login. Zodat we dit kunnen laten na kijken.
Groeten,Robrecht
Wij vragen niet voor je wachtwoord maar voor je login. Zodat we dit kunnen laten na kijken.
Groeten,Robrecht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.