Beantwoord

Cloud Synchronisatie

  • 7 November 2017
  • 3 reacties
  • 540 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Wat betekent de melding op het dashboard "synchronisatie in wachtrij" ?
icon

Beste antwoord door FAZANT32 13 November 2017, 08:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik heb dit bericht geplaatst omdat één van de pc's waarop cloud geïnstalleerd was de bestanden niet meer synchroniseerde met wijzigingen op andere pc's en dus het dashboard voortdurend de melding gaf "synchroniseren in wachtrij".
Ik heb ondertussen de cloud toepassing terug geïnstalleerd in de hoop het probleem zo op te lossen maar nu duurt het synchroniseren zeer lang.
Reputatie 7
Badge +4
Indien hij heel de cloud moet terug synchroniseren kan dit even duren.
Reputatie 1
Badge
Ik heb het probleem "synchronisatie in wachtrij" telkens kunnen oplossen door op de betrokken pc
1) Proximus Cloud te verwijderen
2) Proximus Cloud terug te installeren.
Dit duurt dan wel enkele uren maar daarna is alles terug oké.
Tip : Vooraleer cloud te verwijderen check rechts onderaan op de taakbalk dat er niets meer van cloud actief is.

Reageer