Wat betekent de melding op het dashboard "synchronisatie in wachtrij" ?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb dit bericht geplaatst omdat één van de pc's waarop cloud geïnstalleerd was de bestanden niet meer synchroniseerde met wijzigingen op andere pc's en dus het dashboard voortdurend de melding gaf "synchroniseren in wachtrij".
Ik heb ondertussen de cloud toepassing terug geïnstalleerd in de hoop het probleem zo op te lossen maar nu duurt het synchroniseren zeer lang.
Ik heb ondertussen de cloud toepassing terug geïnstalleerd in de hoop het probleem zo op te lossen maar nu duurt het synchroniseren zeer lang.
Indien hij heel de cloud moet terug synchroniseren kan dit even duren.
Ik heb het probleem "synchronisatie in wachtrij" telkens kunnen oplossen door op de betrokken pc
1) Proximus Cloud te verwijderen
2) Proximus Cloud terug te installeren.
Dit duurt dan wel enkele uren maar daarna is alles terug oké.
Tip : Vooraleer cloud te verwijderen check rechts onderaan op de taakbalk dat er niets meer van cloud actief is.
1) Proximus Cloud te verwijderen
2) Proximus Cloud terug te installeren.
Dit duurt dan wel enkele uren maar daarna is alles terug oké.
Tip : Vooraleer cloud te verwijderen check rechts onderaan op de taakbalk dat er niets meer van cloud actief is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.