Skip to main content
Na veel te lang zagen en wachten op de cloud support diensten eindelijk toegang tot cloud via "myproximus".

10/7 ik beslis om een upgrade naar 100Gb aan te kopen.

21/7 ik sta nog steeds op de gratis 10Gb dus even snel online een ticketje openen.

22/7 een mail met de bevestiging dat er iets is mis gelopen en de vraag om nog eens te proberen.

inloggen mislukt : Error: Unable to find account with provided identifier, click here to login in again.

23/7 proximus medewerker vraagt om het nog eens te proberen, geen verbetering

24/7 proximus vraagt om het nog eens te proberen, inloggen lukt nog steeds niet

26/7 Proximus vraagt om mijn gebruikersnaam te bevestigen

Sinds toen geen teken van leven.

Is er hier mischien iemand van Proximus die intern kan escaleren?
Mensen van het proximus team zijn hier van proximus en deze kan je ook privé bereiken langs dit Forum,

door een privébericht aan Het Proximus Team te sturen via deze link >

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Hey Pi3t3r, mijn excuses voor de late reactie. Je forumtopic was blijkbaar wat verloren geraakt. Ik heb even de mails nagekeken en zie dat dit reeds is opgelost door mijn collega. Mijn excuses dat dit tijdje heeft aangesleept.

Reageer