Skip to main content
Zowel op smartphone als op tabelt krijg ik steeds dezelfde foutmelding. Ook na herhaalde installatie van de app. Op de laptop / desktop geen probleem.
Welke foutmelding krijg je dan juist? Kan je een bericht naar het Proximus team sturen met je klantnummer of telefoonnummer? Dan kunnen we het nakijken.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Mvg,



Kim



Het Proximus team
Zie bijlage.

De melding die ik krijg op GSM en op tablet.

Miijn klantnr is 85 22 53

Mijn tf 011 42 67 52
Krijg je die melding direct, of pas nadat je probeert in te loggen? Heb je al eens vanop een pc geprobeerd? Ik heb net zonder problemen kunnen inloggen vanop een pc.
Vanaf PC geen probleem.

De melding van de afbeelding krijg ik meteen.

Ik krijg geeneens de gelegenheid tot inloggen.
De fout die je krijgt lijkt me eerder wanneer je probeert te surfen naar de cloud. Je dient de applicatie te installeren via google play en dan de cloud te bekijken via de applicatie zelf. Indien dit toch het geval zou zijn, gelieve dan je probleem hier te melden:



http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html Dan komt dit bij het cloud team terecht.



MVG,

Wim
Heb de applicatie al 5 keren installed en dan weer weg gedaan. Er verandert niets.

Reageer