Beantwoord

Cloud onmogelijk in te loggen

  • 27 februari 2017
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Beste,
Ondanks juiste credentials voor de MyProximus applicatie is de Cloud niet in staat mij te herkennen.

Login: gordts_ickx@skynet.be

Graag dringend assistentie
icon

Beste antwoord door sabineb 28 februari 2017, 08:32

Hi Inge,



IK kreeg je probleem door van een collega betreft je Cloud



De account gordts_ickx@skynet.be was gelinkt aan je Myproximus en had toegang tot de cloud server daardoor maar in het verleden activeerde je diezelfde cloud op de account





jonas.gordts@gmail.com. Ik heb dit nu gewijzigd waardoor je nu met je skynet account van myproximus toegang zou moeten hebben tot je cloud



Mvg sabine ( cloud support)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Inge,

Ik ga het laten nakijken en we houden je op de hoogte.

Mvg,

OdB
Reputatie 6
Badge +4
Hi Inge,

IK kreeg je probleem door van een collega betreft je Cloud

De account gordts_ickx@skynet.be was gelinkt aan je Myproximus en had toegang tot de cloud server daardoor maar in het verleden activeerde je diezelfde cloud op de account


jonas.gordts@gmail.com. Ik heb dit nu gewijzigd waardoor je nu met je skynet account van myproximus toegang zou moeten hebben tot je cloud

Mvg sabine ( cloud support)

Reageer