Beste,
Ondanks juiste credentials voor de MyProximus applicatie is de Cloud niet in staat mij te herkennen.
Login: gordts_ickx@skynet.be
Graag dringend assistentie
Bladzijde 1 / 1
Dag Inge,
Ik ga het laten nakijken en we houden je op de hoogte.
Mvg,
OdB
Ik ga het laten nakijken en we houden je op de hoogte.
Mvg,
OdB
Hi Inge,
IK kreeg je probleem door van een collega betreft je Cloud
De account gordts_ickx@skynet.be was gelinkt aan je Myproximus en had toegang tot de cloud server daardoor maar in het verleden activeerde je diezelfde cloud op de account
jonas.gordts@gmail.com. Ik heb dit nu gewijzigd waardoor je nu met je skynet account van myproximus toegang zou moeten hebben tot je cloud
Mvg sabine ( cloud support)
IK kreeg je probleem door van een collega betreft je Cloud
De account gordts_ickx@skynet.be was gelinkt aan je Myproximus en had toegang tot de cloud server daardoor maar in het verleden activeerde je diezelfde cloud op de account
jonas.gordts@gmail.com. Ik heb dit nu gewijzigd waardoor je nu met je skynet account van myproximus toegang zou moeten hebben tot je cloud
Mvg sabine ( cloud support)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.