Vraag

Cloud kan opslagplaatsen en bestanden niet verwijderen

  • 21 December 2016
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Nieuwe soft reeds 2x geinstalleerd en op de cloud website/"al mijn bestanden" staan 4 items vermeld in rubriek opslagplaats : laptop (1), bureaublad (2), proximus cloud(3) en desktop(4).
(1) & (2) : map is leeg en kan niet verwijderd worden, steeds foutmelding "backup kan niet worden verwijderd. Probeer opnieuw" Vraag : hoe deze verwijderen, ik wens geen backups
(3) mijn foto's staan in web prox cloud (1.64GB) en ook in desktop prox cloud programma en moet zo blijven .
(4) : hier vind ik mappen afbeeldingen (1.5GB)en nogmaals afbeeldingen (1.5GB). Vraag : hoe deze bestanden verwijderen zonder te verwijderen op de desktop., ik wens geen backups
In het proximus cloud programma op de desktop krijg ik volgende meldingen :
overzicht : opslagruimte : 3.2GB ?
syncroniseren : enkel map met foto's aangevinkt (1.6GB)
backup : u maakt geen backups vanaf deze computer
instellingen : slimme mappen niet afgevinkt
mvgr

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Daniel, kan je eens controleren of deze backups nog staan ingesteld op je toestel? Kan je ze hier wel verwijderen via de applicatie -> back-up? De Proximus cloud app heeft de mogelijkheid mappen te selecteren op je computer welke dan automatisch worden gebackuped naar de cloud. Deze instelling vind je terug onder de back-up menu -> mappen selecteren. Verwijder hier de gesynchroniseerde mappen. Controleer dit op zowel je desktop als op je laptop.
Reputatie 1
Hello,
In proximus cloud programma op de desktop, tabblad "back-ups" vind ik "map toevoegen" maar geen "mappen selecteren"
Na openen van de "map toevoegen" zie ik niets van een selectie van deze mappen
Bij de installatie van "proximus cloud programma op de desktop " heb ik ook nooit iets geselecteerd betreffende backup eenvoudig daar ik nooit de mogelijkheid gekregen heb.
Op mijn laptop is de "proximus cloud programma op de desktop" (oude versie) verwijderd
mvgr
Reputatie 7
Badge +4
Dag Daniel,

de problemen met cloud worden eigenlijk door een andere dienst behandeld. Kan je je probleem doorsturen via deze link:

http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html

Daar helpen ze je verder.

MVG,


Wim

Reageer