Beste,
ik kan sinds geruime tijd al niet meer inloggen op de webpagina van de cloud. De cloudservice zelf werkt normaal laar ik wil de prullenbak ledigen en ik krijg ieder maal de foutmelding 'errorCode=2055' als ik probeer in t eloggen.
dnk bij voorbaat
Franki
Bladzijde 1 / 1
Ter info: er zijn er nog die dit voor hebben zie o.a. >
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/cloud-41780
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/cloud-41780
Martin,
Als ik via 'myproximus' probeer naar mijn cloud te gaan krijg ik steevast volgende melding (dat is toch reeds enekel weken dat ik dit probeer) : "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen" !
Als ik via 'myproximus' probeer naar mijn cloud te gaan krijg ik steevast volgende melding (dat is toch reeds enekel weken dat ik dit probeer) : "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen" !
Iemand van Proximus zal je hierbij kunnen verder helpen
indien er op den duur niet gereageerd wordt kun je een privébericht sturen
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
indien er op den duur niet gereageerd wordt kun je een privébericht sturen
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
OK Bedankt.
Ik zie dat na de acties van een medewerker, via privébericht naar Het proximus Team, dit is opgelost. Ik markeer dit bijgevolg als 'opgelost'.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.