Beantwoord

Cloud blijft op 10Gb ipv 1Tb

  • 8 June 2017
  • 8 reacties
  • 236 Bekeken

Ik heb onlangs een Bizz All-in abonnement en zoals in de brochure staat heb ik 1Tb cloudruimte bij dit abonnement. Toch is er mij maar 10Gb toegewezen. Ik heb hiervoor al de helpdesk gecontacteerd en zij ging het allemaal in orde zetten. Er is hiervoor een casenummer aangemaakt : Referentie: R0000001100004R9K9-1 Klantennummer: 620271081 maar tot nog toe is er nog steeds niets gewijzigd. En mocht het toch in orde komen, hoop ik dat er mij geen extra kost van €8.22 wordt aangerekend. Kan u dit voor mij fixen ?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 8 June 2017, 15:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Dacre,

De OneDrive for Business zit gratis in je Bizz all in en geeft je recht op 1 TB opslagruimte in de Cloud. Deze staat actief sinds 05/05/2017.

Groetjes,

Antonella
Antonella,

ik heb de OneDrive proberen activeren. Ik kreeg een foutboodschap. Hierop kwam spontaan een chatvenster. Ik heb hen het probleem gesteld maar dit was het antwoord....

Nu probeer ik via OneDrive for business maar ik stoot op een foutmelding : "dit product kan enkel gelinkt worden aaneen compatibel pack. hetzij in uw reeds bestaande diensten hetzij in uw winkelmandje. kan niet besteld worden indien reeds een office 365 product.
David Aelbrecht
18:01
Het spijt ons, we hebben helaas geen beschikbare agent kunnen vinden
Het gesprek is beëeindigd
Antonella,

In mijn verkenner zie ik dus de proximus cloud staan. Echter 10Gb. Moet ik deze nu eerst vernietigen om de andere te kunnen activeren ?
Antonella,

Ik weet niet of er vanavond aan mijn systeem gewerkt wordt maar ik heb voor mijn TV niets van geheugen meer. Op pauze zetten gaat niet, programma's opnemen gaat niet. Vanaf vandaag is er geen enkel programma dat weergegeven wordt in op te nemen agenda en op geen enkele zender. Ik heb de modem al herstart zonder resultaat. Misschien de verkeerd geheugenplaats on hold gezet ipv mijn cloud ???
stuur vlug nog een privébericht
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
of bel technische helpdesk 0800 22 800
voor bizz klanten is dit 0800 22 500
Technieker komt morgen
Antonella,

De technieker is langs geweest. Hij heeft ook kunnen vaststellen dat er op my proximus 1Tb is voorzien maar dat ik op pc maar 10Gb heb. Ook het probleem met de tv, ik kan dus niet op pauze zetten, niets meer opnemen is gelinkt aan het cloud probleem. Ergens heeft gisteren iemand mijn systeem volledig geblokkeerd. De technieker heeft verschillende mensen telefonisch gecontacteerd maar er is momenteel niets opgelost: geen Tb, geen opname mogelijk op tv. Ze gaan mij in de loop van de dagen bellen. Voila, dit verslag wou ik je graag meegeven
mvg
David
Straf dat ik nu deze mail krijg : 1Tb geannuleerd ?


Dag DAcre Homecare,

Op 09-06-2017 ontvingen we uw aanvraag om volgende opties van uw abonnement G99852699 te wijzigen.
Mijn aanpassingen:
Cloud 1TB
Een opslagcapaciteit van 1TB om uw favoriete content veilig online te bewaren.
Geannuleerd
Cloud 10GB
Een opslagcapaciteit van 10GB om uw favoriete content veilig online te bewaren.
0,00 EUR Gratis


U hebt de algemene verkoopsvoorwaarden en de gebruiksvoorwaarden gelezen en aanvaard.

Als u nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst.

Met vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

Reageer