Cloud Belgacom

  • 11 February 2015
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Als ik de Cloud wil gebruiken, moet ik een pop venster van F-secure en gebruiksovereenkomst etc... aanvinken.


Waarom moet dat aangevinkt worden?


Want als je het niet doet dan geraak je niet in de Cloud, alhoewel ik de Cloud al eerder gebruikt heb met één foto om te proberen en toen moest dat niet aangevinkt worden.

This topic has been closed for comments

4 reacties

bedoel je als je via https://www.belgacomcloud.be/ inlogt, dan krijg ik dat venster niet meer van f-secure maar de eerste keer had ik dit wel dus zou het mss kunnen dat dit iets te maken heeft met cookies ?
Inderdaad als je wil inloggen krijg je een pop-up venster met de 'Eindgebruikerslicentieovereenkomst'.


Als ik het niet aan vink 'ik ga akkoord' dan kan ik de cloud niet gebruiken. (is dit om die software te kunnen gebruiken en is dat gratis?)


Als je beneden links in het venster van de cloud kijkt dan zie je daar ' by F-secure' staan.


Iemand van Belgacom enig idee waarom dat is,


Ik heb dit ook de eerste keer moeten aanvinken, je moet daar niks voor betalen hoor.
Om de veiligheid en de privacy van Belgacom Cloud, dus van de waardevolle, persoonlijke documenten van de klant te verzekeren,

werkt Belgacom samen met het Finse F-Secure, wereldleider inzake beveiliging van online gegevens.