We zullen het nog eens proberen. Voor de tigste keer wil ik melden dat ik de app van cloud al meerdere keren installed heb en dan weer terug verwijderd. Maar het resultaat blijft. De man van de winkels in Diest moest dit helaas ook vaststellen. Ik krijg op beide apparaten steeds dezlfde boodschap. Zie bijlage. Meldingen bij support worden niet beantwoord. Hulp hulp hulp!
Bladzijde 1 / 1
Dag PaulBonnyns,
Problemen met de cloud app kan je best via deze weg gaan:
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html
Kies "Ik heb een technische vraag" , dan selecteer je "Mijn product werkt niet goed", dan kies e "Internet" en nadien "Cloud"
Vul de velden in. Je zal snel gecontacteerd worden.
Mvg,
AndyM
Problemen met de cloud app kan je best via deze weg gaan:
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html
Kies "Ik heb een technische vraag" , dan selecteer je "Mijn product werkt niet goed", dan kies e "Internet" en nadien "Cloud"
Vul de velden in. Je zal snel gecontacteerd worden.
Mvg,
AndyM
Beste Andy,
Uw tekst.
Kies "Ik heb een technische vraag" , dan selecteer je "Mijn product werkt niet goed", dan kies e "Internet" en nadien "Cloud"
Helaas vind ik daar niets van terug via betrokken link.
Mvg,
Paul
Uw tekst.
Kies "Ik heb een technische vraag" , dan selecteer je "Mijn product werkt niet goed", dan kies e "Internet" en nadien "Cloud"
Helaas vind ik daar niets van terug via betrokken link.
Mvg,
Paul
Beset Paul,
Ga naar http://www.proximus.be, , onderaan heb je "contact"
Kies nadien "ik ben klant en ken mijn telefoonnummer". Volg dan stappen :-)
Mvg,
AndyM
Ga naar http://www.proximus.be, , onderaan heb je "contact"
Kies nadien "ik ben klant en ken mijn telefoonnummer". Volg dan stappen :-)
Mvg,
AndyM
Bedankt. De melding is vertrokken.
Mvg
Paul
Mvg
Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.