Beantwoord

Cloud activering

  • 14 December 2016
  • 7 reacties
  • 146 Bekeken

Na 2 weken over en weer getelefoneer met de helpdesk is de cloud activering eindelijk zichtbaar in myproximus maar ik krijg al een hele week dezelfde foutmelding...

Zie bijlage.

Groeten,
Bram


Indien er een oplossing mogelijk is, gelieve contact op te nemen met mezelf: 0473 33 65 92 of stuyck.bram@deme-group.com
icon

Beste antwoord door RobrechtB 14 December 2016, 11:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Er was nog een achterliggend probleem met de link tussen de cloud en je MyProximus. Deze is nu hersteld.
Dag Thomas,

Lijkt oké te zijn dus bedankt!

Wat was het probleem dan?

Groeten
Reputatie 7
Badge +6
Bram, ik heb opnieuw een aanpassing gedaan. Kan je even opnieuw proberen? Laat ons zeker iets weten!
Goedemorgen,

Ik zie in myproximus dat de cloud actief is maar als ik op http://www.proximuscloud.be klik dan krijg ik een error en ik heb net ook de applicatie voor windows geînstalleerd op de computer en bij het invoeren van de login en wachtwoord gebeurt er helemaal niets.

Graag dringend respons en oplossing aub?

Groeten
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan! Nog een fijne dag verder.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Is eindelijk in orde!

Bedankt Robrecht!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bram,

Kan je nog eens proberen ?

Wij hebben de cloud gelinkt aan je login.

Mvg,Robrecht

Reageer