Na 2 weken over en weer getelefoneer met de helpdesk is de cloud activering eindelijk zichtbaar in myproximus maar ik krijg al een hele week dezelfde foutmelding...
Zie bijlage.
Groeten,
Bram
Indien er een oplossing mogelijk is, gelieve contact op te nemen met mezelf: 0473 33 65 92 of stuyck.bram@deme-group.com
Bladzijde 1 / 1
Dag Bram,
Kan je nog eens proberen ?
Wij hebben de cloud gelinkt aan je login.
Mvg,Robrecht
Kan je nog eens proberen ?
Wij hebben de cloud gelinkt aan je login.
Mvg,Robrecht
Is eindelijk in orde!
Bedankt Robrecht!
Bedankt Robrecht!
Graag gedaan! Nog een fijne dag verder.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Goedemorgen,
Ik zie in myproximus dat de cloud actief is maar als ik op http://www.proximuscloud.be klik dan krijg ik een error en ik heb net ook de applicatie voor windows geînstalleerd op de computer en bij het invoeren van de login en wachtwoord gebeurt er helemaal niets.
Graag dringend respons en oplossing aub?
Groeten
Ik zie in myproximus dat de cloud actief is maar als ik op http://www.proximuscloud.be klik dan krijg ik een error en ik heb net ook de applicatie voor windows geînstalleerd op de computer en bij het invoeren van de login en wachtwoord gebeurt er helemaal niets.
Graag dringend respons en oplossing aub?
Groeten
Bram, ik heb opnieuw een aanpassing gedaan. Kan je even opnieuw proberen? Laat ons zeker iets weten!
Dag Thomas,
Lijkt oké te zijn dus bedankt!
Wat was het probleem dan?
Groeten
Lijkt oké te zijn dus bedankt!
Wat was het probleem dan?
Groeten
Er was nog een achterliggend probleem met de link tussen de cloud en je MyProximus. Deze is nu hersteld.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.