Hoe activeer ik cloud?als ik cloud activeer komt er op reeds een account in gebruik als foutmelding
Bladzijde 1 / 1
een cloud account aanmaken staat op de proximus site uitgelegd:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
mar als dit niet lukt om één of andere reden kan je wachten tot iemand hier van proximus reageert of zelf een privé bericht sturen als je dit wenst, met je klant-/lijnummer
Privé bericht sturen naar Het Proximus Team
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
mar als dit niet lukt om één of andere reden kan je wachten tot iemand hier van proximus reageert of zelf een privé bericht sturen als je dit wenst, met je klant-/lijnummer
Privé bericht sturen naar Het Proximus Team
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.