Ik krijg steeds een foutmelding om de cloudapp te openen.
Bladzijde 1 / 1
Bedoel je de Proximus Cloud app? Welke foutmelding krijg je juist? Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Al geprobeerd, ja. Foutmelding: code 2055
mss is het net het zelfde probleem en mss de oplossing ook als hier aangegeven :
klik hier
Er zijn er al veel aan u vooraf gegaan met deze foutcode klik hier
klik hier
Er zijn er al veel aan u vooraf gegaan met deze foutcode klik hier
Hoi,
kan je via een privé bericht je login doorsturen? Dan kijken we het na voor je. Via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
Jean-Paul
kan je via een privé bericht je login doorsturen? Dan kijken we het na voor je. Via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
Jean-Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.