Beantwoord

Cloud

  • 30 November 2017
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Ik krijg steeds een foutmelding om de cloudapp te openen.
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 1 December 2017, 08:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bedoel je de Proximus Cloud app? Welke foutmelding krijg je juist? Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Bedoel je de Proximus Cloud app? Welke foutmelding krijg je juist? Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Al geprobeerd, ja. Foutmelding: code 2055
mss is het net het zelfde probleem en mss de oplossing ook als hier aangegeven :
klik hier

Er zijn er al veel aan u vooraf gegaan met deze foutcode klik hier
Reputatie 6
Badge +4
Hoi,

kan je via een privé bericht je login doorsturen? Dan kijken we het na voor je. Via deze link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Jean-Paul

Reageer