Beste, ik kan al geruime tijd niet meer op mijn Proximus Cloud, heb regelmatig een ander e-mailadres aangemaakt om te proberen, maar kom steeds terug op het antwoord "probeer het later nog eens". Als ik op de Cloud van Proximus zelf ga en wil inloggen, krijg ik ook een error melding. mijn login: yvo_peeters@proximus.be
Ik dank u, met vriendelijke groeten. Yvo Peeters
Bladzijde 1 / 1
Dag Yvo,
De cloud stond niet goed geregistreerd op je lijn. Ik heb het nu aangepast, kan je het nog eens proberen?
Groeten,
Kim
De cloud stond niet goed geregistreerd op je lijn. Ik heb het nu aangepast, kan je het nog eens proberen?
Groeten,
Kim
De cloud stond niet goed geregistreerd op je lijn. Ik heb het nu aangepast, kan je het nog eens proberen?
Groeten,
Kim
Beste Kim, meest vriendelijk dank voor het in orde brengen van de Cloud. Werkt Super bedankt. En bedankt voor de Super snelle afhandeling. Yvo Peeters
graag gedaan 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.