Beantwoord

Cloud

  • 31 August 2017
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Regelmatig loopt mijn cloud vol, als ik dan ga zien is er van mijn Bascecamp database iedere maal een versie toegevoegd op het moment dat ik iets wijzig. Dit is overbodig want het programma zelf maakt een automatische backup. Ook van die backup wordt dus iedere keer inde cloud een oude versie opgeslagen waardoor het volume constant omhoog gaat. Als ik die oudere versies wil verwijderen moet ik dit één per één doen.... van handig gesproken ! Er staan er momenteel zo'n 200 oude versie sop en die wil ik in één keer verwijderen, hoe moet dit.
Ik vind ook nergens een instelling waar ik het opslaan van vorige versies kan 'disablen'. Echt practisch en gebruiksvriendelijk is dit allemaal niet, is hier een oplossing voor, om die redenen heb ik ook mijn mailbox moeten verwijderen uit de cloud want die maakte dagelijkse een 'vorige versie' van zo'n 400Mb waardoor na enkele dagen mijn cloud vol was zonder echt iets bij te zetten !!
icon

Beste antwoord door Wim VL 31 August 2017, 17:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Franki, helaas kan dit inderdaad niet afgezet worden. Ik zal je klacht doorspelen naar onze dienst development. MVG, Wim

Reageer