Beantwoord

Cloud


Reputatie 4
Badge +1
Kan ik ergens die vervelende cloud terug verwijderen want als ik steeds mijn pc start komt die te voorschijn. Ik had dat de eerste dag ook geïnstalleerd toen ik klant werd omdat ik het niet kende en ook niet wist of het meest geïnstalleerd worden; Maar zelf gebruik ik al een externe harde schijf en heb ik het dus in feite niet nodig. Nu heb ik het geprobeerd via het configuratiescherm en programma's verwijderen maar dit lukt ook al niet. die cloud blijft steeds terug komen ook al steekt er niets in. Weet soms iemand hoe ik langs een andere manier dit kan verwijderen? systeem herstel lukte ook al niet.
icon

Beste antwoord door RobrechtB 20 March 2017, 09:18

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Bever,

Normaal kan je hem verwijderen via configuratie scherm en programma verwijderen.

Mvg, Robrecht
Reputatie 4
Badge +1
Normaal doe ik dit ook als ik geen programma meer wil op mijn pc daarom dat ik vraag hoe je het kan verwijderen want hier doet hij het niet. Ik ga proberen het op één of andere manier voor u te vinden want heb het icoontje al lang verwijdert, enkel komt dat blad in het begin terug en moet ik nu ergens op mijn pc iets anders gaan zoeken dat dat icoontje desnoods kan vervangen.
Reputatie 4
Badge +1
Zo sneller dan ik dacht. Beste Robrecht B ik heb dus gedaan zoals je zei maar je zal me even moeten helpen.

Ik ben dus naar dat configuratiescherm gegaan en die Cloud opgezocht.;

Daar staat dan CLOUD van uw systeem verwijderen. Ik heb daar dan op geklikt.

We hebben vastgesteld dat CLOUD al word uitgevoerd. Sluit CLOUD af voor u verwijderd.

beste hoe moet ik dit nu juist doen? Want ik zie hier ook geen CLOUD icoon meer. Dat vind ik nu wel desnoods denk ik.
druk "control " "shift" "escape" toetsen in en zoek naar proximus cloud waar je kunt,kiezen voor stoppen .
Reputatie 7
Badge +4
Kan je eens Control + Alt + Delete doen en in je processen kijken of je daar ergens een exe van Proximus cloud terugvindt ?

Mvg,Robrecht
Reputatie 4
Badge +1
Kan je eens Control + Alt + Delete doen en in je processen kijken of je daar ergens een exe van Proximus cloud terugvindt ?

Mvg,Robrecht

Ik ben er terug zal eens even zien want het vorige van Martin lukte me niet.
Reputatie 4
Badge +1
Kan je eens Control + Alt + Delete doen en in je processen kijken of je daar ergens een exe van Proximus cloud terugvindt ?

Mvg,Robrecht


Ik ben er terug zal eens even zien want het vorige van Martin lukte me niet.
Reputatie 7
Badge +4
Ok normaal gezien als het programma openstaat zou het ergens in de task manager in de lijst moeten staan. Mvg,Robrecht
Reputatie 4
Badge +1
Nee, dan reageert hij helemaal niet. Ik denk dat ik via die CLOUD zelf moet gaan want nu zit ik daar nog niet in. Die is dus wel geïnstalleerd maar kan hem niet zo maar 1 2 3 toveren omdat ik geen icoon zie staan.
Reputatie 7
Badge +4
Je kan hem altijd eens opnieuw installeren en hem dan afsluiten.
Reputatie 4
Badge +1
Ok, dat is het proberen waard. Ik gebruik toch de externe harde schijf.



In Taskmanager op cloud.exe rechts klikken en kiezen voor taak (process) beeindigen.

Reageer