Hallo,
Dit is mijn 1ste bezoek op dit forum en heb volgend probleem.
Tot voor een 2 maand kon ik me aanmelden voor "Cloud" nu gaat dat niet meer.
Kan iemand me hier met helpen A.U.B
Swatjen
Bladzijde 1 / 1
Is het via https://www.belgacomcloud.be dat je niet meer kunt inloggen.
probeer eens via https://login.belgacom.be/oauth/authorize?response_type=code&client_id=
en daar inloggen
probeer eens via https://login.belgacom.be/oauth/authorize?response_type=code&client_id=
en daar inloggen
Hallo,
Bedankt voor de informatie. Ik probeerde me steeds in te loggen via Proximus, maar met de link van belgacomcloud gaat alles perfect.
Swatjen
Bedankt voor de informatie. Ik probeerde me steeds in te loggen via Proximus, maar met de link van belgacomcloud gaat alles perfect.
Swatjen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.