Skip to main content
Lang geleden heeft de installateur central splitter ADSL 1000 LP geplaatst omdat wij alarmsysteem hebben.

Nu vraag ik me af of ADSL 1000 LP wel werken met ADSL2+ (router linksys WAG320N)? Want wij halen maar tot <5MBps (getest met speedtest.net) . Zou het oorzaak zijn? Scarlet vertelde me dat de lijn maar tot 6MPs werkt.

Als wij willen overstappen naar VDSL2? Hoe zit dat met ADSL 1000LP? Moet het vervangen worden?

Mvg,

Moske

kijk eerst eens HIER

Beste

Scarlet vertelde me ..., Wil dit zeggen dat u een scarlet aansluiting bezit? Indien dit zo is bent u afhankelijk van de door scarlet voor uw adres beschikbarte technologie en wellicht is de max haalbare snelheid 6MBps. Indien Scarlet U op dit adres VDSL2 kan leveren dien je best opm te schakelen en moet de ADSL 100LP door een technieker vervangen Worden.

Indien u daarentegen een Belgacom internetaansluiting bezit kan U dit bij de klantendienst op 0800/22800 of in een Belgacom-Center navragen.

muisje

Ik ben al tien jaar bij scarlet internet. Ik voel me nu opgelicht omdat ik niet kan gebruiken maken van hoge snelheid terwijl ik hoge prijs betaal. Eigenlijk zou scarlet de prijs (max.12MBpS) moeten verlagen voor mij indien scarlet geen hoge snelheid kan bieden. Ik bezit nu ADSL2+. Helaas strand de snelheid tot 5MBps met speedtest.net. Het is voor mij raadsel.

Ten tweede, als ik ovestap naar digitaal TV (Belgacom), kan Belgacom 100% zekerheid geven want ik heb gehoord van de winkelier Sint-Martens-Latem dat er veel klachten binnengekomen zijn van Belgacom TV???!!!

Moske

Geen antwoord? Wat grove nalating van Belgacom!

Christophe

beste

kijk eens of vdsl2 beschikbaar is op jouw adres

je kan het zelf testen http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow

indien hd tv beschikbaar is vdsl2 internet beschikbaar, maar in principe moet je dit dan ook kunnen krijgen bij scarlet, maar dat moet je met hen dan maar regelen

mvg

Ja, vdsl getest voor twee tv. Ik overweeg om terug over te stappen naar Belgacom. Wij zijn jarenlang klant voor telefoon Belgacom. Maar er is wel probleem. Zie mijn bericht http://nl.community.belgacom.be/posts/6965ea8122 Tot nu geen antwoord.... Ik kan moeilijk geloven dat Belgacom tv beter is dan bij Telenet......

Moske

Moske schreef

"Ten tweede, als ik ovestap naar digitaal TV (Belgacom), kan Belgacom 100% zekerheid geven want ik heb gehoord van de winkelier Sint-Martens-Latem dat er veel klachten binnengekomen zijn van Belgacom TV???!!!"

Zeg dat wel, ik woon in St Martens Latem, ben sinds een paar dagen geabbonneerd op Belgacom TV, en vannamiddag had ik tijdens een uurtje cyclocross een dertigtal glitches (beeld bevroren gedurende enkele seconden). Ik heb ADSL2+ (geen VDSL), haal hierover 4 Mbps, maar volgens BGC is dit voldoende voor standaard definitie. Van HD wil ik nog niet eens spreken.

Reageer