Ceditnota creditnota en nog niet zoals het hoort

  • 17 March 2017
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

In december zijn wij overgestapt naar Tutimus + 1 extra gsm . Sedert dan is het begonnen . Facturen van door de 350 euro voor een abonnement dat maar 113.95 euro zou mogen zijn. Een maand wachten voor een creditnota aankomt . Betalen terwijl het nog altijd niet ket correcte bedrag is dat je betaald. Elke keer als ik bel met proximus wijzigen ze iets aan de factuur zadat ik altijd maar minder moet betalen . Nu komt het . De maand erna klopt het nog niet en kan alles opnieuw beginnen. Dit is reeds de vierde maand op rij dat ik aan de telefoon hang met proximus om uit te leggen dat hun facturatie niet klopt . Ik word er moe en boos van . Wie kan mij helpen om dat alles in 1 keer uit te klaren en juist te zetten voor de volgende maand ? Ik vroeg vandaag een teamoverste en kon die niet aan de lijn krijgen . Men beweert dat er nog een factuur openstaat terwijl ik uiteindelijk al veel te veel betaald heb. Mijn vrouw heeft haar telefoon nodig voor haar werk en door het gesjoemel , waar volgens mij proximus uiteindelijk zelf niet aan uit kan , is haar telefoon afgesloten . Proximus draagt hopelijk hier de verantwoordelijkheid voor en zal dan ook zorgen dat hiervoor het nodige zal gedaan worden.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Kurt!

Excuses om dit te horen, dit is inderdaad niet zo fijn.

Zou u mij uw klantengegevens kunnen sturen via een privébericht?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter
Reputatie 2
Badge
stuur naar de ombusdman van telecom

Reageer