Skip to main content
Ik heb een probleem met de decoder. Er staat geen enkele opname op, maar toch heeft hij aan dat 75% van zijn opnamecapaciteit bezet is.

Ik merkte het probleem op toen de decoder automatisch een opname geannuleerd had. Toen ik naar de oorzaak zocht, viel het me op dat er geen opslagruimte meer beschikbaar was op de decoder. Nochtans had ik enkele dagen ervoor gezien dat er slechts 40% bezet was. Er stonden ook niet zo veel opnames op.

Ik heb dan alle opnames verwijderd, in de hoop dat het probleem opgelost zou zijn. Maar tevergeefs, nu er geen enkele opname meer op het toestel staat, zou er toch maar 25% van de capaciteit meer vrij zijn.

Ik belde met dit probleem naar de technische dienst. Daar vroeg men mij om de decoder te resetten. Maar dit mislukte telkens. Ondertussen blijft het probleem bestaan.

Kan iemand mij een oplossing bieden aub?

Bedankt, Bram

beste

je kan dit inderdaad proberen oplossen door de decoder te herstarten (stroomkabel uit/in) of door een factory reset

Procedure Factory Reset van BGC-decoder:

voor een Belgacom V3-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "ON/OFF"> + "MENU" + "OK"

tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los

.

voor een Belgacom V4-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"

tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los

als dat echter geen zoden aan de dijk brengt zal ik je terug moeten doorverwijzen naar de technische dienst

mvg

Reageer