Hoi
de laatste tijd werden we geconfronteerd met een aantal technische probleempjes m.b.t. het opnemen van programma's. Een gedeelte is opgelost door de stekker uit het stopcontact te trekken en de decoder te resetten.
Eén probleempje blijft echter: onze opnamemodule geeft continu aan dat er 0% opnamecapaciteit beschikbaar is. Ook al wissen we manueel programma's, er verandert niets. En dat is toch vervelend. Dit zouden we toch graag opnieuw aangepast willen zien ...
Vertoont onze decoder ouderdomsverschijnselen?
Bladzijde 1 / 1
Dag Hans,
Kan je ons en privé bericht sturen met je telefoonnummer of klantnummer ? Dan kunnen wij dit eens nakijken voor jou.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Je kan ook eens en rest van je decoder proberen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Mvg, Robrecht
Kan je ons en privé bericht sturen met je telefoonnummer of klantnummer ? Dan kunnen wij dit eens nakijken voor jou.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Je kan ook eens en rest van je decoder proberen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Mvg, Robrecht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.