Ik slaag er niet in om mijn mobiele nummers toe te voegen aan mijn account. Het ding zegt dat ik hiervoor een Proximus mobile klant moet zijn en dat ben ik dus.
Bladzijde 1 / 1
hansken,
heb je via de website en de link
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus...
gekeken of daar een antwoord op je vraag is ?
Ander stuur je privébericht met je gegevens en dan zoeken we uit waar het misloopt.
Succes en Groetjes
Tina
heb je via de website en de link
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus...
gekeken of daar een antwoord op je vraag is ?
Ander stuur je privébericht met je gegevens en dan zoeken we uit waar het misloopt.
Succes en Groetjes
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.