Reeds bijna 4 weken bezig met het proberen te bundelen van verschillende GSM-nummers in 1 pakket , alles op 1 rekening te laten komen , ect ....; Altijd doodleuk hetzelfde antwoord : we zijn er mee bezig . De ene al wat vriendelijker dan de andere , sommige zelfs heel bot ( weet niet hoe lang ikzelf nog vriendelijk ga blijven) . Vraag je ook al enkele weken een WIFI-versterker , sturen ze gewoon een nieuwe decorder op . Krijg je als antwoord : stuur die dan maar terug . Foei foei Proximus : wie heeft hier de fout gemaakt??????? Daarjuist weer gebeld : ja mevrouw , uw dossiier is in behandeling bij Mevr Carine , en ze heeft er vanmorgen aan gewerkt ( na bijna 4 weken) , maar nog steeds niks gehoord ........... Hoe lang nog voordat ze ene mens drijven tot het gewoon overgaan naar een andere provider . Nochthans steeds alle rekeningen altijd op tijd betaald ...............
Bladzijde 1 / 1
ai, niet goed,
ik vraag Carine nogmaals je te contacteren om dit te bespreken.
Excuses
Groeten
Tina
ik vraag Carine nogmaals je te contacteren om dit te bespreken.
Excuses
Groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.