BUG [OPGELOST] : HD opnames op afstand werkt niet meer

  • 13 May 2011
  • 7 reacties
  • 2262 Bekeken

ik zal er maar eens een nieuw topic voor aanmaken kwestie dat het wat beter opvalt voor Eva

ik maak melding van onderstaande bug (zelf vastgesteld en bevestigd door meerdere forumnisten):

als men een opname op afstand instelt van een HD zender (dus via skynet tv gids) wordt er in SD opgenomen
dit was eerst niet het geval, maar x dagen na activatie van deze dienst werkt het plots niet meer correct


HD opnames op de server die ingesteld worden via decoder werken wel nog correct

is dit een softwarebug of heeft belgacom bewust iets gewijzigd omdat de servers aan het kraken waren? hopelijk komt er snel een antwoord en kunnen we snel weer van op afstand HD streams opnemen

mvg

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik heb het met Xenne getest een paar dagen geleden, ern het klopt. HD plannings op afstand worden in SD opgenomen (op de server beschikbaar gesteld). Als het vanop de decoder gebeurt met 30 dagen is alles normaal. Planning vanop afstand is nog niet zo lang operationeel, ik hoop dat het vlug in orde komt. HD is voor mij eigenlijk de "backbone" van digitale TV.
Beste Xenne en Sinjoor,

Of dit werkelijk een bug is of normaal kan ik jullie nog niet vermelden.
Ik heb contact opgenomen met de mensen 'in charge' voor deze zaken, en hoop jullie spoedig een duidelijk antwoord te kunnen geven.

Mvg,

Eva van Belgacom
Beste Eva,

alvast bedankt om dit door te geven aan de mensen in charge.

in afwachting van uw antwoord wens ik u alvast een goed weekend.

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Van mijn kant ook bedankt Eva voor de snelle reactie.:)
The Bug Is Back

laatste HD opname op afstand ingesteld terug opgenomen in SD.....

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Er loopt behoorlijk wat fout met de netwerkopnames de laatste tijd.....ook met nPVR opnames zijn er behoorlijk wat problemen de laatste tijd als het hier zo lees in andere posts..
awel sinjoor71, ik dacht net hetzelfde....de netwerkopnames zijn een schitterende vondst en concept. jammer genoeg is die schittering aan het verdwijnen. 't is aan de mensen "in charge" om uit te zoeken waar de problemen liggen. ik kan enkel gissen, misschien toch te veel trafiek op de servers, probleem van netwerkopnames is eigenlijk meer tot uiting gekomen sinds op afstand opnemen mogelijk is, en die worden ook allemaal gedaan op de server????? enfin, hopelijk valt er iets aan te doen om netwerkopnames stabieler te maken

tussen haakjes, momenteel een HD opname geselecteerd op afstand en decoder neemt het toch over met de HD tag, dus misschien is de BUG alweer opgelost :)

en nu zie ik ook dat de opname die ik gisteren in SD bekeken heb, nu wél in HD beschikbaar is ... grappig

mvg

Reageer