[BUG OPGELOST] belgacom 11 HD kanaal 611

  • 7 August 2011
  • 16 reacties
  • 2188 Bekeken

beste Eva,

kleine BUG melden met betrekking tot zender 611 waar het gratis voetbal in HD te bekijken is

volgend fenomeen:
ten eerste, bij het zappen naar 611 blijft het beeld veel langer zwart dan normaal (zo'n 5 seconden)
ten tweede, als er dan beeld kwam zaten er precies steeds schokjes in

ik ben dan eens weggezapt naar een andere zender want dit was geen aangename kijkervaring

bij het terug zappen naar 611 terug het fenomeen dat ik 5 tal seconden zwart beeld had
vervolgens liep het beeld enkele seconden versneld door, dit kwam echter vrij snel goed en daarna heb ik probleemloos kunnen verder kijken

aangezien ik niet de enige was met dergelijke fenomenen zou ik het waarderen als je dit eens kon doorgeven aan de bevoegde dienst, ik denk dat er toch iets niet juist is met de instellingen ofzo

alvast bedankt.

mvg,

16 reacties

xenne, ik heb dit effect van bibberend beeld gisteren op een HD ook gehad na even wegzappen en terug keren terug alles OK !
oké ricy, dank voor uw reactie - had je fenomeen ook op deze zender? of was dit op een ander HD kanaal?

want dergelijk fenomeen heb ik nog maar enkel ervaren op de 611

ook lijkt het me niet normaal dat het beeld veel langer zwart blijft bij het zappen naar de 611

mvg
Badge
Heb nu net gezien op 611 en inderdaad dat blijft lang op zwart staan.
zappen naar 611 beeld 3seconden zwart (dec V5) bij mij.
xenne, ik bedoelde met "een HD" eigenlijk zender VRT EEN-HD waar ik ook bibberend beeld had.
ah zo ricy, 't is omdat ik nu al 2 weken naéén dat bibberend beeld fenomeen had op de 611, maar nog nooit ervaren op andere zenders.... eigenlijk slecht nieuws dat je dat fenomeen ook al had op andere hd zender

mvg
Ik heb het al een paar keer gehad op EEN HD maar over het algemeen ging het van zelf weg, bij een beeldwisseling vooral, want tijdens een reclamespot bvb treedt het op en dan na deze reclame spot stopte ook het bibberen; uitgenomen gisteren waar het bibberen maar niet ophield en dan moest ik eerst even wegzappen en terug keren om het bibberen weg te krijgen.
Dus nu in totaal nog maar een 3 tal keer voorgehad.
gisteren terug problemen gehad met bibberend beeld op de 611

wegzappen naar andere zender en terug zappen loste het probleem op (wel even versnel beeld), blijft toch iets raar


mvg
Reputatie 7
Badge +3
Is een bug want op 661 Franstalige is er geen probleem direkt correct beeld en klank.

op 611 eerst beeld dan bibberend en dan pas klank is al enkele weken zo.


Heb dit al gemeld aan de Tecnische Dienst en ook aan Eva maar tot op heden geen antwoord gekregen


mvg,
Ik denk dat Eva en haar technische dienst ook aan het bibberen zijn Lachen



PS: Aan iedereen een zonnige Feestdag.
dank voor de bevestiging van deze BUG, en ik vind het jammer dat Eva het nog niet nodig vond een reactie te posten


dank u ricy en vansgelijkes


mvg
Helpt een factory reset niet ? Ik heb hier regelmatig problemen met opnames beheren. De cursor springt dan 2 stappen in plaats van 1. Dan doe ik een Factory reset en dan is alles terug normaal. In de beginjaren van BGCTV moesten we elke week de decoder eens uit de stroom trekken (aan bevolen door technische dienst van BGC), maar nu spreken ze daar niet meer van. Maar ik ondervind wel dat de meeste problemen na een tijdje komen en dan na een FR terug weg zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Een gewone herstart help meestal ook al voor veel problemen. Een factory reset is veel grondiger natuurlijk, want die wist alle software en installeert alles van vooraf aan. Soms ook eens de lading van je batterijen checken (afstandsbediening).
beste,

dit zal wel een algemeen probleem zijn, meerdere hebben deze verschijnselen reeds gerapporteerd, en bij ons in 't Staminee hadden ze het ook vlagge

mvg
Reputatie 7
Badge +3
En waar blijft het antwoord van EVA????

Want dit probleem is nog steeds niet verholpen


mvg,,
tsja, veel valt er niet over te zeggen, maar kan ze dit niet doorgegeven aan de bevoegde dienst? lijkt me gewoon één of andere instelling die verkeerd staat

er zijn geen problemen met de franstalige versie van belgacom 11 hd overigens.... zucht

mvg


yep, BUG is precies opgelost,

dan toch bedankt, Eva (?)


mvg

Reageer