Beantwoord

Bug in FW 6.32.1.82 V5-c ?

  • 4 May 2017
  • 7 reacties
  • 274 Bekeken

Er is schijnbaar een probleem met deze FW versie.
Soms krijgen opgenomen programmas geen "vervaldatum" mee in de menu optie "opnames". Als dat het geval is dan krijgt men bij het bekijken van de opname gewoon een zwart scherm en het oranje lampje op de V5-c gaat uit. Als men het "kijken" stopt, krijgt men terug het menu met de "opnames" maar schakelt men terug naar "TV" dan blijft het scherm gewoon zwart en het lampje op de decoder blijft "uit".
Pas bij het switchen naar een andere zender is het beeld terug en gaat het oranje lampje terug aan.
Resetten van bbox-3 en decoders brengt maat soelaas gedurende korte tijd ... dan is het terug naar af met hetzelfde zwarte scherm als gevolg ...
Zijn de techies op de hoogte ?
icon

Beste antwoord door jonathandr 4 May 2017, 19:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
regulus

de techies zijn inderdaad op de hoogte en werken aan een oplossing
Dit zou dan binnenkort in orde moeten komen
OK ! dank u !!
Besten,
Nu is de boel helemaal FUBAR !

Resetten helpt helemaal niet meer ... noch bbox, noch decoder, noch beiden !!
Heeft het iets te maken met de bewaarde opnames ? daar heb ik een soort madeliefjes systeem voor de afleveringen van bewaarde series ttz een opvolging van ééntje wel en ééntje niet ...

serverfout
Deze media is niet beschikbaar (in schabouwelijk Nederlands trouwens)
probeer later opnieuw
terug

as nauseam ! functionaliteit is op dit ogenblik ver te zoeken ! tismaardatgetweet !
mvg
Reputatie 7
Badge +4
Daar heeft het normaal niets mee te maken hoor.

Heb je dit bij al je opnames of heb je het telkens bij dezelfde opname?
Het komt volledig random voor bij opnames, zowel reeksen als individuele opnames ... als er, zoals al gezegd, geen "vervaldatum" onder staat is het 9/10, prijs ... Heb vanmorgen de boel 3x gereset ... diegenen die "werken" blijven werken, diegenene die een zwart scherm opleveren blijven dat doen ...
Naar een serie kijken wordt een probleem als 1 op 2 afleveringen een zwart scherm opleveren met, als men lang genoeg wacht, een server of communicatiefout .. het lijkt alsof de verbinding kompleet verbroken wordt.
BTW .. bij het stopzetten van het kijken naar een opgenomen programma ziet men het scherm in scherm ook voor een 2-tal seconden volledig zwart worden en dan pas terug de zender weergeven, maar bij een opname "zwart scherm" blijft alles geblokkeerd, zie mijn aanvankelijke post.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je al eens alle toestellen herstart volgens volgende procedure:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global...

Het is belangrijk dat je de volgorde zoals hier uitgelegd staat respecteerd.

Indien dit nog niet helpt kan je een prive bericht sturen naar Het Proximus Team met hierin de naam van de opnames waar je problemen mee hebt, naam zender en tijdstip + datum van uitzending ?
werkelijk ? ... bestaat er hier ook een knop "unlike" voor het meest redundante antwoord ? 🤔 😇 .. gelezen wat uw collega schrijft in het eerste antwoord PX ?
FYI ... ik heb de "herstart" geprobeerd in alle combinaties die ge u wiskundig maar kunt inbeelden ... 😁 verloren moeite! ik heb trouwens een klein beetje ervaring met PX ex-Belgacom toestanden 😆

😆 Overigens zijn plots alle "zwarten" terug toegankelijk (20 uur)... en wat heb ik daarvoor gedaan ? ... niets, absoluut niets ! mirakuleus dus, maar misschien werkt het ondertussen terug niet meer ... ik heb het nog niet nagekeken ... 🤓

Reageer