BUG [FIXED] op afstand opnemen fout npvrMessage.Channel not subscribed

  • 5 October 2011
  • 12 reacties
  • 2274 Bekeken

/files/e77e1c2f93/npvrMessage.Channel_not_subscribed.JPG 319x123

12 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Da's weer een nieuwe "bug" hé xenne ! nog nooit gezien. Belgacom zorgt steeds voor nieuwe ervaringen.....
Wanneer zullen ze dit nu weer oplossen of opgelost krijgen!!!.


Reputatie 7
Badge +3
Ook via TV Overal kan geen opnames meer van op afstand programeren sinds vandaag.

Ook zelfde melding als via de webpagina.

mvg,

Patrick
via TV Overal gaat het hier precies toch nog steeds

ja sinjoor71, de BUGjes houden het boeiend, we proberen positief te blijven, niet altijd even makkelijk

nu wachten tot Eva hier eens passeert....

mvg
Beste,


Er blijken inderdaad problemen te zijn met rNPVR via de skynet website. Via TV Overal zou het nog wel moeten werken. Deze zijn in onderzoek.


Met vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom.
beste Eva

dank voor de feedback, en succes met het onderzoek, keep us posted

mvg
beste allemaal

goed nieuws, het marcheert terug

met dank aan Eva van Belgacom.

mvg
opmerking ivm op afstand opnemen via de site

werkt perfect....

het enige dat ik hier voorheb is dat opnames die gedaan zijn gewoon blijven staan, vroeger was dit niet?

dus via Overzicht geplande opnames vanop afstand staat nog wat ik gepland heb vanaf 24 september, is het de bedoeling dat ik die zelf verwijder, want vroeger verdwenen de programma's die opgenomen waren automatisch. erg overzichtelijk is het nu niet meer

is dit bij iedereen zo?

mvg
Nee, er staat bij mij enkel de opname die ik juist gepland heb .

De vorige zijn niet meer te zien in "Overzicht geplande opnames van op afstand".

Mvg Jerom
okay Jerom, bedankt voor de informatie... dan zit ik blijkbaar met een raar fenomeen...

goed weekend

mvg
Badge
Neen Xenne, ik heb dat fenomeen ook. Maar het gebeurt niet bij alle opgenomen programma's. Ik durf ze niet verwijderen uit schrik dat de opname ook zou weg zijn.

Groeten.
bedankt voor jouw reactie https:///people/f4c8bb6efb... dan ben ik toch niet alleen met dit fenomeen....

ik heb nog wat verder getest, een opgenomen opname gewist op de site, ze verdwijnt op de site, op decoder blijft ze staan

en het is hier precies ook niet bij alle opgenomen programma's, maar laatste dagen scheelt het niet veel


mvg

Reageer