Beantwoord

BTW-nummer wijzigen van je account?

  • 20 February 2017
  • 9 reacties
  • 1407 Bekeken

Beste,

ik ben een zakelijke gebruiker. Was een eenmanszaak, nu een vennootschap. Maw, m'n BTW-nummer wijzigde. Ik vind NERGENS waar ik deze gegevens kan wijzigen voor m'n account. Weet iemand hier dat?

Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door LorentzV 18 March 2017, 14:31

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Jan,
Probeer dit eens: vul je gegevens in dit formulier en onze Bizz Expert belt je terug.
Mvg,
Beste,

Niet zo simpel blijkbaar als je van EZ naar BVBA gaat want ik vulde formulier in op 15 december 2016 en stuurde alles mooi op naar adres die onderaan op formulier stond en nu bijna 3 maanden later is er nog niets aangepast........

Waarom kan dit niet aangepast worden op MyProximus of via email gebeuren?
Reputatie 7
Badge +3
Dag peterc,

Stuur je alle gegevens even door via privébericht voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Dag Antonella,

Is het normaal dat ik na 10 dagen nadat ik privébericht stuur daar nog altijd geen reactie op gekregen heb????

Groeten,

Peter
Na paar telefoons en me wat kwaad maken onderstaand prive bericht gekregen, ik zou het moeten doorfaxen, jawel faxen, leven we in 2017 ja toch? Ik heb helemaal geen fax en op document dat de klantendienst me doorstuurde staat helemaal geen faxnummer vermeld maar wel in dikke vette leters onderaan dat het per post moet teruggestuurd worden.......

Het Proximus Team 1 uur geleden
Hallo Peter!

De procedure hiervan zegt dat deze documenten moeten doorgefaxt worden naar het betrokken faxnummer dat staat vermeld op de papieren die u hiervoor hebt ingevuld. Ik raad u aan om dit zo snel mogelijk te doen aangezien deze meteen uitkomt met de betrokken dienst.
Excuses voor het late antwoord.

Mvg,
Wouter
Reputatie 6
Badge +3
Dag Peterc,

Je kan het document doorsturen per post of binnenbrengen bij een winkel. Hier scannen ze het direct in zodat het sneller verwerkt kan worden.

groetjes,

Lorentz.
Weeral twee maanden (mei 2017) verder en Proximus heeft het nog niet voor mekaar kunnen krijgen om op mijn factuur het BTW nummer te wijzigen en de naam van mijn bvba.
Sinds (factuur april 2017) is het hen wel gelukt om de domiciliëring via mijn zakenrekening te laten verlopen....
Sinds 1 januari 2016 ben ik al aan het proberen om dit in orde te krijgen......moeilijke bevalling!
Ik ben al meer dan 25 jaar trouwe klant zonder ooit van provider te veranderen en heb zelf nog even voor Proximus gewerkt maar dat het zo moeilijk was om gewoon btw nummer te veranderen had ik nooit gedacht of durven dromen!
Geduld zal beloond worden zeker?
Reputatie 6
Badge +3
Overnameformulier opmaken tussen de 2 bedrijven.
Dat doe je met het formulier voor gratis cessie.
Vraag ernaar bij Proximus shop busissness afdeling.
Vandaag, op een zondagmorgen en voor een lang weekend al mijn telefoons buiten dienst gezet omdat ik openstaande rekening zou hebben (zegt stemcomputer) !?!? Staan duizenden euro's op mijn rekening en gaat er steeds af via domiciliëring, wat is er nu weer mislopen. Ondertussen was wel BTW nummer aangepast (na bijna twee jaar) en nu dit probleem.....zie ook via My proximus maar één nummer meer staan en ander nummer is verdwenen, dit nummer dat ik lkan zien is zelfs geen professioneel abonnement.....

Reageer