Beste Belgacom vrienden
In september vorig jaar zijn wij verhuisd en hebben daarbij alle contracten van Belgacom opgezegd (via opzeggingsformulier, aangetekend verzonden).
Tot november heb ik een factuur ontvangen, en ook betaald. Na november geen enkele factuur meer in de bus gekregen, tot ik deze middag een brief van de deurwaarder binnenkreeg waar op stond dat ik nog 400!!! euro moet betalen.
Dat bedrag gaat over facturen van december tot april.
Welk deel van totale opzegging werd hier niet begrepen?
Bladzijde 1 / 1
Beste tim,
In dit geval moet u contact opnemen met de deurwaarder.
De deurwaarder heeft nu uw volledig dossier overgenomen en kan dit samen met u overlopen.
Klachten moet u in dit geval ook richten aan de deurwaarder.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Eva
In dit geval moet u contact opnemen met de deurwaarder.
De deurwaarder heeft nu uw volledig dossier overgenomen en kan dit samen met u overlopen.
Klachten moet u in dit geval ook richten aan de deurwaarder.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.