Skip to main content
eindelijk er in geslaagd mijn problemen op te lossen.

vraag me af of de concurentie iets beter te bieden heeft , wat niet moelijk zou zijn.

techniekers die hier bij mij aan de deur komen en tot niks, komma, niks in staat zijn, bravoi, geld en tiijdverspilloing, misschien effe over ontslag spreken.

Duidelijk.... :O

en nog iets diegene die over een nieuwe pc aankopen spraken, terwijl mijn laptop 2 jaar oud is,

zoals je ziet beste belgacom er zij n ook nog zeer ontevreden klanten.

Potverdorie!! dacht ik alleen misnoegd te zijn hier op het forum.

ben je niet alleen, t'is potverdorie om de spuigaten uit te lopen dees service die we hier zogenaamd mogen genieten maar wel te veel voor heel de zooi moeten betalen.

moeten dringend eens een intern onderzoek uitvoeren. en wel heel dringend aub, als ik er nog naar kijk want heb er geen genoegen meer voor, er zijn zoals hierboven nog concurenten, en dan doe ik wat ik als koning klant kan.

waarom in gods naam moet ik nu weer resetten, houdt dit gedoe nooit op?

belgacom aub antoord!

eva

wacht op antwoord slaaptijd

ik wil gewoon voor 70€ per maand een dienst die werkt, te veel gevraagd dan maaroproep aan alle belgacommers , slechter kan zowiezo niet meer dus maar telenet en sorry als eva in slaap is gevallen ( emancipatie eva, heeft voor en ook nadelen) ..................

en k'wil opnieuww geen nieuwe toestellen, rommel genoeg gekregen, zoals mij zopas via helpdesk is aangeboden.

als jullie niet in staat zijn om tegen een forse vergoeding een zogenaamd pack aan te bieden, graag terugtrekking van de markt, en U te beperken tot datgene wat jullie kunnen ( niet zo veel denkelijk)

prive antwoord mogelijk, wil enkel de service die ik betaal, das alles!

Pak je niet beter eens de telefoon, bel met 0800 22 700 (bereikbaar tot 22u) en doe RUSTIG je uitleg. Ben er zeker van dat men een oplossing zal vinden. Zelfs een compensatie kan tot de mogelijkheden behoren!

Hier zitten roepen en vloeken heeft namelijk GEEN zin en zal zelfs mensen tegenhouden je hier nog verder te helpen.

das nu juist de service die ik niet gebruiken kan ( dit tussen aanhalingstekens), en mij hoeft niemand hier nog verder te helpen wat van belgacom afkomstig kan zijn.( misschien klanten die toch naar telenet willen wijzigen)

misschien nog een ding, deze anti belgacom houding is niet van vandaag maar historisch gegroeid door hun aanbod en afhandeling, en dit van iemand die al heel lang belgacom klant is en zich nu als bedrogen voelt, maar misschien is eva van naam veranderd.

acchristan die achtste posting hierboven.Bedoel je daar soms mij mee?

wat vervelend allemaal, gisterenavond laat raakte ik niet meer op internet,

vandaag is de tv of beter de modem geupdate, alles werkt weer fijn, opstart tv

is wat trager, dus nog even afwachten,hier worden probleempjes/aanpassingen

vlotjes afgehandeld, net op tijd om de finale vd tour rit vandaag nog te zien,

er zijn ook nog tevreden klanten,broerke heeft bij de teletubbie's ook al de 2

mogelijkheden gezien, ik ga zeker (nog) niet veranderen,
inderdaad vervelend soms, het zijn de opeenvolging van en de antwoorden soms op, ga nu nog effe afwachten nu het weer aan de gang is, laat hopen, want het gras is niet altijd groener naast de deur, was al een 2 tal maand mijn devies, nog effe proberen dus.

bedankt voor de antwoorden, en er is hier niemand persoonlijk bedoeld om aan de vraag hierboven tegemoet te komen.

Beste Acchristan,

Zou je mij in een privébericht je abonnementsnummer kunnen door sturen.

Via deze kan ik nagaan wat er in het verleden is gebeurd en wat ik kan doen om dit toch tot een goed einde te brengen.

Ook is alle informatie die u mij kan geven welkom.

Mvg,

Eva van Belgacom.

Reageer