Skip to main content
Hoe deactiveer ik een boeket en optie?
Je kan dat doen via

1) je decoder: Menu > Shop > activeer een optie (daarmee kan je ook annuleren) > naar links ( boeketten en passen) > kies het boeket/de pass/de optie die je wil annuleren > annuleren > ok.

2) MyProximus: Mijn producten: Proximus tv > lijnnummer > opties, boeketten, voetbal en op aanvraag > Actief > keuze maken > annuleren > bevestigen.
Misschien ook interessant om weten:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/hoe-een-optie-of-een-dienst-activeren-of-deactiveren.html
Dank u, Marleen en Elsa
Zonder dank heel graag gedaan en nog een prettige feestdag verder,

groetjes,

Elsa
Zonder dank. Prettige dag!
Sinds vrijdag 21 okt heb ik Music and Culture geannuleerd. Ik heb daar een mail voor gehad, maar blijft aktief staan in Myproximus + kan geen andere pakketen meer annuleren.

Volgend boodschap staat er al sinds vrijdag

Uw aanvraag voor de wijziging werd geregistreerd. Om tegenstrijdigheden bij toekomstige wijzigingen te vermijden, wordt de volgende aanvraag pas toegestaan 10 minuten na uw vorige wijziging.

Kan iemand me helpen?
10 minuten? Bij ons was dat 24 u? Het is natuurlijk ook weekend. Bel toch maar eens naar de technische dienst (tv) op 0800 22 800, ook te bereiken op zondagen (niet op feestdagen). Hopelijk moet je niet te lang wachten en kunnen zij het voor je oplossen. Anders zal je helaas moeten wachten tot morgen.
Alleen de Klantendienst heeft de mogelijkheid om boeketten te annuleren en aangezien deze niet open zijn op zondag kon de Technische dienst me niet verder helpen.Hij zei wel dat er een probleem moest zijn met de website omdat ik het niet zelf kon doen.
Dat zou wel kunnen: tijdens het WE wordt er nogal eens gewerkt aan het updaten van MyProximus.

Normaal kan je het ook nakijken via je decoder (zoals hierboven beschreven) en kan je daar ook activeren en deactiveren, maar dat moet dan toch ook weer geverifieerd worden, dus het is misschien toch beter te wachten tot morgen.
Hallo andvue,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Ben deze voormiddag naar de Proximus winkel geweest en daar heeft een medewerker de zaken in orde gebracht.

Heb nu ook wel een betwisting van mijn factuur ingebracht omdat natuurlijk deze boeketten in feite niet op tijd waren opgezegd, en daar kon ik dus zelf niets aan doen.
Fijn om te horen dat alles in orde gaat komen. Mvg, Joel

Reageer