Skip to main content
Ik word gefactureerd voor boeket select. Waar vind ik welke zenders hierin zitten? Het lijkt een samenstelling van verschillende andere boeketten, maar niet helemaal. Ik ontvang sommige zenders uit één boeket wel en een andere zender uit het zelfde pakket niet.

Het boeket selct is een oude boeket, meer uitleg over dat boeket vind je hier. (het gaat hier wel om verouderde informatie)

U kan het best eens met de klantendienst contact opnemen, om het naar de huidige boeketten om te zetten of het te annuleren.

Boeket Select is inderdaad een oudere formule. Ik heb dat in het begin gehad (1e helft 2009), en dat bevatte een redelijk breed aanbod van zenders waarvan er al een deel niet meer aangeboden worden: Disney Cinemagic, Boomerang, Tiji, Canal J, Filles TV, Mangas, Mezzo, tvBreizh, UsdhuaiaTV, Animaux, Odysée, Histoire, Eurosport2, AB Moteurs, Chasse&Peche, National Geographic Channel, Karaoke Channel, en volgende HD-zenders, BBC HD, Exdqi Culture HD, Discovery VhannelHD, History Channel HD, National Geographic HD, Disney HD, MTV HD...

Dat kostte toen 14,95€ p.maand. Ik heb dat later vervangen door Sport & Pleasure en Music & Culture voor ook 15€.

Je kan hier het best voor bellen zoals Monocle zegt. Ik ben nu weg bij belgacom voor tv. , maar ik dacht dat dit abonnement nog bestond.Als je nu niet zoveel wil betalen voor deze zenders en liever dus 5€ per pakket wil betalen kan je dit overwegen en eens naar de klantendiens bellen.De zenders die sinjoor71 daar heeft opgenoemt zullen daar ongeveer in zitten.Ik denk dat je dit ook kan nagaan op je tv. of pc.

Reageer