Boeket niet activeerbaar.....

  • 2 July 2011
  • 6 reacties
  • 1063 Bekeken

Hallo Eva, of iemand anders die gewillig is me te helpen.

Ik heb nu al een tijdje belgacom tv en internet, en ben vrij tevreden. Nu ik had 2 boeketten, en het boeket film en entertainment heb ik verwijderd ( syficnet en TCM en bbc voor 5 euro? , nee dank u, daar is geen moer op te zien). Nu wou ik het boeket sport&pleasure activeren ( omdat dit het enige, en goedkoopste boeket is om wat extra sportzenders te ontvangen, HD eurosport, en ESPN. Nu wat blijkt, ik moet 4dagen wachten tot ik dat kan activeren... Denkt belgacom nu dat ik zo onzeker ben, en niet weet wat ik wil activeren? Ik versta dat er mensen zijn die om de dag van boeket veranderen, maar dit is dan wel ten koste van iedereen. Je word daar n beetje behandeld als n tiener, heel klant onvriendelijk vind ik. Het is nu net een heel bekende boksmatch ( klitchko vs haye) op een van die sportzenders. En daardoor mis ik die match live gewoon..

6 reacties

Beste,

Het is een kwestie van activatie op de centrale, dit kan nu eenmaal even duren.Geduld is een mooie zaak!
Deze zaken kunnen eenmaal niet sneller worden geactiveerd.

Via de klantendienst duurt het normaal gezien niet lang, mits je aan de operator zegt dat je het vandaag nog wenst te activeren. Bel anders eens terug naar de klantendienst (tot 18u30) en vraag wanneer het geactiveerd wordt. Alshet order nog niet geblokkeerd staat, kunnen ze de activatiedatum nog wijzigen.
de 0800 22 800 lijkt me inderdaad het proberen waard

vandaag tot 22h00 bereikbaar

mvg
Xenne, ik dacht dat de klantendienst (O8OO228OO) tot 18U30 bereikbaar was en de technische dienst O8OO227OO, tot 22U.

De 700 kan eventueel ook een boeket activeren, in bepaalde gevallen (bij mij is dat eens gelukt, een paar jaar geleden).
beste Mickey

u deed me even twijfelen, maar op de website staat er toch dat klantendienst zaterdag open is tot 22H00 / zondag gesloten



ik ga er vanuit dat dit correct is? anders moeten ze het veranderen

mvg
Dag allemaal,

Een online bestelling duurt soms enkele dagen, omdat sommige aanpassingen nog manueel verwerkt worden.

Via onze klantendienst kan het gewenste boeket 4 uur later al geactiveerd worden.

En xenne heeft gelijk, onze openingsuren zijn inderdaad recent aangepast!


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer