Boeket All Sports -activatie na 3 maanden nog niet in orde. Heb alles al geprobeerd maar helaas

  • 4 December 2013
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken


Beste Eva,


Eind Augustus beslsite ik om het boeket All Sports toe tevoegen aan mijn pack. Ik kon dit kostenloos doen aangezieni k over een maxi pack tv+mobile+internet beschik.


dit boeket bestaat zoals u waarschijnlijk wel weet uit boeket sports & pleasure nl en belgacom 11.


Er moet ergens iets zijn foutgelopen bij de activatie want er werd enkel boeket sports& pleasure geactiveerd.


Na wat heen weer bellen met de klantendiensteneen paar mislukte pogingen was alles uiteindelijk in orde rond midden Oktober.


Tot ik mijn factuur ontving, waarin het boeket belgacom 11+ extra werd aangerekend. Na een telefoontje naar de klantendienst werd dit rechtgezet door een creditnota..


Vorige week factuur van November ontvangen... Terug hetzelfde probleem!


ik dus zaterdag naar BelgacomwInkel in Vilvoorde om dit uit te leggen! Het boeket belgacom11+ was blijkbaar 2x toegevoegd. De Belgacommedewerker heeft dit dan aangepast en vertelde mij dat alles geregeld was . Gisteren ontvang ik brief waarin staat dat boeket Belgacom 11+ werd gedesactiveerd.


Resultaat : de zenders zijn inderdaad opnieuw verdwenen, maar dat was dus niet de bedoeling.


Ik sta dus weer even ver als 3 maanden geleden, maar reken deze keer op Eva om zowel de activatie van het boeket op mijn decoder als de factuur in orde te brengen. Ik ben niet van plan om nogmaals uren aan de telefoon te verspillen of te staan aanschuiven in de Belgacom winkel.


Groeten,





wim

1 reactie

Beste Wim,
De winkel van Vilvoorde heeft de rechtzetting al gedaan.
Er is opnieuw een creditnota opgemaakt en in de toekomst zal dit niet meer aangerekend worden op uw factuur.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer