Beantwoord

Blokkering van mijn herlaadkaart

  • 5 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Beste,

Ik heb al een tijdje een herlaadkaart van Proximus.Tot nu geen probleem.
Op dit moment staat er 3.20 euro op de kaart.
Als ik verder informeer dan zou het nummer geblokkeerd zijn en zou ik me moeten registreren.
Ik vind dit eigenaardig omdat ik dit nu plots dien te doen.
Ik kan mijn gegevens in MYPROXIMUS bekijken maar zien geen verdere info.
Ik zou niet weten hoe ik me via MYPROXIMUS moet registreren.

Dank bij voorbaat
Groetjes
Ludo
icon

Beste antwoord door Martin 5 augustus 2017, 19:23

heb je uw kaart al geidentificeerd

zie hier voor uitleg:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1-shorturl&v6=identificeren



MyProximus registreren is nog iets anders namelijk:

https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e2s1
Bekijk origineel

2 reacties

heb je uw kaart al geidentificeerd
zie hier voor uitleg:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1-shorturl&v6=identificeren

MyProximus registreren is nog iets anders namelijk:
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e2s1
Dank u Martin,
Ik diende dus gewoon opnieuw 1 euro extra op mijn kaart te zetten.
Ik heb dit inmiddels gedaan en alles werkt perfekt nu!!
Tks

Ludo

Reageer