Blokkering SMS'en komende van 0475161621

  • 10 April 2012
  • 1 reactie
  • 1607 Bekeken

Hallo,

Reeds meer dan een jaar krijg ik ongewenste (weliswaar niet-betalende) SMS'en van een Proximus nummer 0475161621.

Na opzoeking blijkt dit een 'SMS service' is.

Wanneer ik een SMS terugstuur met 'STOP', krijg ik volgende foutmelding : 'SMS : ongeldig telefoonummer controleer het nummer en probeer opnieuw'.

In e-services bestaat er een dienst die noemt 'Blokkering binnenkomende SMS', zonder verdere uitleg.... Maar als ik die probeer te activeren krijg ik volgende melding :

Blokkering Inkomende SMS

  • Sms-blokkering. Indien deze optie is geactiveerd, kan u geen sms'en ontvangen.
    [/list] Dit lijkt erop dat je dan geen enkele SMS meer kan ontvangen, dus heb ik deze dienst maar niet geactiveerd...

    Mijn vraag is dus : Hoe kan ik bekomen dat ik geen SMS'en meer ontvang van het nummer 0475161621 ?

    Bedankt bij voorbaat voor de hulp




1 reactie

Pascal,

Ik heb net contact opgenomen met de Base klantendienst, en ginds vertellen ze me of 1. een klacht tegen onbekenden neer te leggen bij de politie of 2. van nummer te veranderen. Met honderden contacten in m'n telefoon ga ik nu ook niet meteen van nummer veranderen. Ik wil er simpelweg vanaf sinds er sinds een jaar mee 'lastig gevallen' geweest te zijn.

Kan je me eventueel in contact brengen of het contact doorsturen die je gevonden hebt ?

Michiel

Reageer