Beantwoord

Blokkering

  • 2 March 2017
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Een collega zijn account werd geblokkeerd, wegens niet betaling van de factuur. Hebben geen meldingen gekregen, noch rappels. Intussen is alles betaald, kan ook gezien worden bij de klantendienst .
Account kan niet terug geacctiveerd worden, heel spijtig, het gsm toestel is zijn werk, loopt op het moment , contacten mis. Omzet verlies.
Kan dit aub in orde gebracht worden, hij MOET klanten opbellen, en MOET zijn mails lezen.
icon

Beste antwoord door NickyL 9 March 2017, 17:30

Bekijk origineel

2 reacties

dit op nummer 0477 52 00 17
Reputatie 5
Badge +3
Dag Micheline,

Alvast onze welgemeende excuses voor de late reactie! Willen nog even terug komen op de zaak die inmiddels rechtgezet is geworden. Op dit moment hebben wij de klant op 19/02/2017 per brief op de hoogte gebracht van zijn openstaande saldo's bij Proximus.

Hebben nooit enige reactie mogen krijgen na deze brief. Kan je ons alvast even de facturatie gegevens vermelden via een PB, kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, zo kunnen we even dubbel checken of alles juist staat.

Mvg, Nicky

Reageer