Beantwoord

Blokken in mijn beeld

  • 30 October 2016
  • 5 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Practitioner
  • 54 reacties
Sinds de update van 30-10 . Heb ik blocken in meen beeld en dat op verschillende zenders. Wat een ellende met de tv, opnemen lukt maar niet TV GUIDO klopt van geen kanten. Maar toch alle maanden de volle pot betalen voor u mislukt product. Voor mij is de maat vol.
icon

Beste antwoord door SamuelD 31 October 2016, 08:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Heb je de decoder en modem eens herstart?
Als dat niet helpt dan moet je bellen naar de technische dienst nr 0800 22 800.
Reputatie 7
Badge +1
Sinds de update van 30-10 . Heb ik blocken in meen beeld en dat op verschillende zenders. Wat een ellende met de tv, opnemen lukt maar niet TV GUIDO klopt van geen kanten. Maar toch alle maanden de volle pot betalen voor u mislukt product. Voor mij is de maat vol.

Snap ik niet en CEO van PX maar zeggen dat de TV het sterproduct van PX is. Ze moeten nog veel leren. Kan best begrijpen dat vele klanten boos worden.
Reputatie 7
Badge +4
Ingo,

Je kan best eens al je toestellen opnieuw opstarten, zie

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/geen-internet-of-tv-herstart-uw-toestellen.html

Indien dit nog geen oplossing geeft nodig ik je graag uit een privé bericht te sturen naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer. Dan kijk ik eens na wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 1
Badge
Het is terug normaal, heb niet hoeven te doen.
Reputatie 6
Badge +2
Het is terug normaal, heb niet hoeven te doen.

Des te beter.

Reageer