Sinds de update van 30-10 . Heb ik blocken in meen beeld en dat op verschillende zenders. Wat een ellende met de tv, opnemen lukt maar niet TV GUIDO klopt van geen kanten. Maar toch alle maanden de volle pot betalen voor u mislukt product. Voor mij is de maat vol.
Bladzijde 1 / 1
Heb je de decoder en modem eens herstart?
Als dat niet helpt dan moet je bellen naar de technische dienst nr 0800 22 800.
Als dat niet helpt dan moet je bellen naar de technische dienst nr 0800 22 800.
Snap ik niet en CEO van PX maar zeggen dat de TV het sterproduct van PX is. Ze moeten nog veel leren. Kan best begrijpen dat vele klanten boos worden.
Ingo,
Je kan best eens al je toestellen opnieuw opstarten, zie
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/geen-internet-of-tv-herstart-uw-toestellen.html
Indien dit nog geen oplossing geeft nodig ik je graag uit een privé bericht te sturen naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer. Dan kijk ik eens na wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Je kan best eens al je toestellen opnieuw opstarten, zie
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/geen-internet-of-tv-herstart-uw-toestellen.html
Indien dit nog geen oplossing geeft nodig ik je graag uit een privé bericht te sturen naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer. Dan kijk ik eens na wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Het is terug normaal, heb niet hoeven te doen.
Des te beter.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.